Artifex Mundi Fantasy Bundle
Ga op een dubbele reis naar een wereld vol magische oorden en fantastische beesten! Betreed het rijk van Slavische legenden om een zeldzame plant te vinden en de mysterieuze bewoners van Heritage Park te redden… of ga naar het eeuwenoude duistere bos rondom de bodemloze diepte die Abyss wordt genoemd om je vermiste zus te zoeken! Beleef twee avonturen met deze nieuwe fantasybundel!