De ARK: Survival Evolved Season Pass geeft je toegang tot drie enorme uitbreidingspakketten om je avonturen voort te zetten en enorme nieuwe fantastische werelden te verkennen en te veroveren, met talloze nieuwe krachtige wezens, items en wapens. De nieuwe ARK's van de Season Pass zijn onder meer: 'Scorched Earth', dat zich afspeelt in een brandende woestijnwereld; 'Aberration', een sci-fi duizeligheid-inducerend bioluminescent grottenstelsel; en 'Extinction', een vernietigde toekomstige aarde, waar gigantische monsters strijden om overheersing! In deze epische omgevingen ga je door met het epische hoofdverhaal van ARK: Survival Evolved terwijl je vecht om de toekomst van de mensheid en alle wezens op aarde te herstellen!