Aria
ARIA, de raadselachtige ceo van Ultratech, treedt uit de schaduw en in de gevechtsarena. Ze is geprogrammeerd om de mensheid te verbeteren en gaat hierbij genadeloos te werk. Met behulp van unieke gevechtsdrones die zij afwisselend haar identiteit verleent, test zij het evolutionaire aanpassingsvermogen van haar tegenstanders. Haar gevechtsregels zijn eenvoudig: evolueer... of sterf. Het personage Aria is inbegrepen bij seizoen 2 Combo Breaker en seizoen 2 Ultra Edition.