ArcheAge Chronicles
“Baan je weg als pionier in Auroria, land der opportuniteiten" Verken Auroria, een uitgestrekte en levendige wereld boordevol rijke legendes en spannende actie. ArcheAge Chronicles garandeert een meeslepende ervaring die de harten van spelers zal veroveren, of ze nu nieuwkomers zijn in de omgeving of doorgewinterde avonturiers. Een wereld van verhalen en avonturen Het is het tijdperk van pioniers. Auroria, een lang vergeten legende, is herontdekt. Momenteel zijn vele hoopvolle pioniers op weg naar dit verre land om naam te maken. Als ervaren ontdekkingsreiziger zet je je eerste stappen in Auroria als lid van een gevestigde handelsmaatschappij. Terwijl je aan dit nieuwe avontuur begint, verken je oude ruïnes, onderzoek je een catastrofale luchtschipcrash en raak je verwikkeld in het web van intriges rond een mysterieuze en tragische gebeurtenis. Onderweg ontmoet je allerlei personages gehuld in mysterie, elk met hun eigen geheimen en doelen. Wie zal je helpen en wie zal je tegenhouden, terwijl je het zich ontvouwende verhaal van Auroria in ArcheAge Chronicles beleeft? Gevechten boordevol actie Ervaar intense gevechten die je op het puntje van je stoel houden. ArcheAge Chronicles overstijgt de traditionele MMORPG-mechanica met zijn vloeiende, gesofisticeerde actiegevechten. Kies uit een verscheidenheid aan wapens en vaardigheden om een unieke constructie te creëren en krachtige vijanden te verslaan. Ontdek een breed scala aan gevechtsstijlen, waaronder gevechten van heel dichtbij, dodelijke aanvallen van op afstand en krachtige magie. Werk dynamisch terwijl je springt, valt, rolt, sprint, blokkeert en pareert. Ongeacht je favoriete speelstijl levert ArcheAge Chronicles een gevechtservaring van hoge kwaliteit. Unieke kenmerken en innovaties Neem deel aan rijke levensvaardigheden, zoals jagen, verzamelen, huisvesting, landbouw en ambachten. Leer nieuwe recepten, handel met andere spelers en bouw samen een pioniersmaatschappij op. Verken een open wereld van ongeëvenaarde vrijheid, begin aan spannende handelsactiviteiten en doorkruis gebieden vol gevaar. Vecht naast kameraden om je handelsroutes te verdedigen tegen gevaarlijke vijanden. Voor je het weet, heb je als legendarische pionier je stempel gedrukt op de wereld van Auroria. Doe mee aan het avontuur Ben je klaar om je reis te beginnen? Ga mee op avontuur in ArcheAge Chronicles en beleef de volgende evolutie van het MMORPG-genre. Verzamel je bondgenoten, slijp je messen en verken de eindeloze mogelijkheden van Auroria om je eigen epische lot te bepalen!