Arcade Paradise - Penguin Push DLC
Walrussen dringen het territorium van de pinguïns binnen! Waggel en huppel om je vijanden heen, gebruik krachtblokken en platformen om de indringers een halt toe te roepen. Pas alleen op voor verdwaalde vogels, koud water en boze walrussen die niet zijn opgeruimd. Er is geen grotere furie dan een geminachte walrus! Penguin Push is een snel en furieus actie-platformspel dat je sluwheid, reflexen en dapperheid op de proef stelt voor één tot twee spelers, met wereldwijde klassementen!