Arc 1 toegangpasje
Koop volledige toegang tot de eerste verhaallijn van het Wizard101-verhaal! Reis door de werelden van Wizard City, Krokotopia, Marleybone, MooShu en Dragonspyre in je zoektocht om de Spiral te redden van de kwaadaardige Malistaire Drake! Let op: de Arc 1-toegangspas omvat alleen de 75 zones die nodig zijn om Arc 1 van de hoofdverhaallijn te voltooien. De Arc 1-toegangspas biedt geen toegang tot de volgende zijgebieden en kerkers: Crab Alley, Deep Warrens, Wailing Caverns, The Catacombs, Selenopolis, Castle Darkmoor Dungeon, Kembaalung Dungeon, House of Scales Dungeon en Barkingham Palace Dungeon. Daarnaast zijn de zijwerelden Aquila (behalve de Garden of Hesperides), Grizzleheim en Wysteria niet inbegrepen. De aankoop van het Arc 1 toegangpasje in de Microsoft Store kan alleen op de Xbox worden gebruikt door het account waarmee de aankoop is voltooid.