Aquapark io: Movie Stars DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Hollywood Cup-kaart - Piraten aap huid - Superheld-hond skin - Cowboy huid - Piratenjongen skin - Piraten meisje huid - Clown huid - Zwarte panter huid - Chinese Panda huid Glij, spring, vlieg en word de snelste filmster!