Anodyne 2
Anodyne 2: Return to Dust combineert de spannende omvang en filmische verhalen van 3D-games met het strakke ontwerp en de gemakkelijk op te pikken voldoening van 2D-actie-avonturen. Verken prachtige en angstaanjagende locaties, praat met vreemden en maak onderweg niet alleen vrienden maar doe ook herinneringen op. Nanostof infecteert de eilandbewoners van New Theland en vervormt hun emoties en verlangens. Jij bent Nova, een Nano Cleaner die de taak heeft de zieken op te sporen. Vervolgens maak je je kleiner en ga je hun lichaam in om het stof op te zuigen. Doorkruis steden, valleien en woestenijen, wordt vervolgens kleiner en duik in de gevarieerde mindscapes van personages, van besneeuwde, door aurora verlichte valleien tot gevaarlijke vulkanische bouwplaatsen met graphics die de 16-bits en 32-bits console-tijdperken tot leven roepen. Kenmerken * Verken wonderbaarlijke 3D- en 2D-landschappen en verander in een auto om afstanden af te leggen * Beleef het emotionele verhaal van Nova de Nano Cleaner * Waag je in gepixelde en lo-fi landschappen, geschilderd door Marina Kittaka * Dompel jezelf onder in meer dan 50 nummers uit talloze genres van Melos Han-Tani * Gecreëerd door Analgesic Productions (Melos & Marina), het duo achter 'Anodyne 1', 'All Our Asias' en 'Even the Ocean'!