Anno 1800 Eldritch Pack
Dompel je steden onder in duistere mysteries met het Anno 1800 Eldritch Pack met gotische ornamenten en Victoriaanse skins. - Betreed een mystieke wereld en leg een stad aan die na zonsondergang verandert in een angstaanjagende plek. - De nieuwe gotische skins geven je ziekenhuizen en woningen een tijdloze en sinistere sfeer. - Zorg voor bovennatuurlijke fenomenen met dreigende waterspuwers en bewegende standbeelden die je straten in de gaten houden. - Versier je steden met kronkelende bomen en gebruik het stijlvolle nieuwe hekkensysteem om je betoverde wijken af te schermen.