Anno 1800: Amusements Pack
Het Amusements Pack bevat 16 nieuwe en met liefde ontworpen versieringen waarmee je een nieuwe attractie op het eiland van je dromen kunt plaatsen: - Maak indruk op je bewoners met een duizelingwekkende achtbaan: de grootste versiering in de geschiedenis van Anno! - Moderniseer de skyline van je stad met een indrukwekkend reuzenrad. - Trakteer je eilandbewoners op klassieke attracties, zoals een kop-van-jut of een fotomuur. - Fleur je pretpark op met artiesten zoals ballonverkopers, portrettekenaars of draaiorgelspelers.