Altered-premiumpack
Als je als avonturier op reis gaat naar de diepten van de hel, dan kun je maar beter goed voorbereid zijn. En wat is er beter dan meer ruimte voor loot? Het Altered-premiumpack geeft je meer opties om voorwerpen op te slaan en een gloednieuwe titel voor in de game. Dit pack bevat de volgende voorwerpen: 1 Bag met 42 vakken 8 Shared Bank-vakken* 16 Bank-vakken Titel: The Altered Zodra je dit pack hebt gekocht, ontvang je 200 ZEN. De ZEN-valuta kan worden gebruikt door alle personages van je account. De inhoud van het pack kan slechts worden geclaimd door één personage per account. *Eén account kan maximaal 88 Shared Bank-vakken hebben. Als een account al over het maximale aantal beschikt, worden de Shared Bank-vakken niet uitgekeerd nadat het pack is geopend. Je kunt deze voorwerpen ophalen bij de Reward Claims Agent in Protector’s Enclave of via de knop 'Claim Rewards' op de beginpagina, zodra je klaar bent met de tutorial.