Alpine Units (Windows)
"Het 'Alpeneenheden'-pakket bevat uniformen en uitrusting gedragen door eenheden in de winter en een verscheidenheid aan stoere baarden! Italiaanse troepen genieten van hun witte wintercamouflage, terwijl de Oostenrijks-Hongaarse troepen hun zware overjassen dichtknopen. Er zijn vijf snorren en baarden en drie gezichtsitems, plus een gezicht voor elke factie. Het 'Alpeneenheden'-pakket bevat 31 onderdelen: - 6 Italiaanse uniformen - 4 Italiaanse hoofddeksels - 6 Oostenrijks-Hongaarse uniformen - 5 Oostenrijks-Hongaarse hoofddeksels - 3 Gezichtsitems - 5 Snorren - 2 Gezichten (één per factie) De Italianen hebben een collectie witte sneeuwjassen voor over hun uniformen voor elke klasse. De bergbeklimmer heeft een witte broek met bijpassende witte kousen. Er is ook een serie hoeden en petten met sneeuwbrillen inbegrepen. De Oostenrijks-Hongaarse troepen krijgen overjassen voor elke klasse: de M1908 "Mantel". Om de kou te weerstaan zijn er opstaande kragen voor de Kaiserjäger bergbeklimmers en Kaiserschütze scherpschuttersoverjassen, samen met omlaag gevouwen feldkappe en "Pelzmütze" wollen mutsen. Het pakket heeft vijf stuks winterse gezichtsbeharing met vier baarden, waaronder twee die geïnspireerd zijn door koning George V en tsaar Nicolaas II! Er zijn ski- en ijsbrillen beschikbaar en een alpine 'eikel'-pijp. OPMERKING: DEZE DLC BEVAT ALLEEN COSMETISCHE INHOUD.