Alien: Isolation - Veilige haven
Welkom bij Veilige haven, het derde pack met add-on content voor Alien: Isolation, met het gloednieuwe speltype Salvage. Hoe lang kun je overleven? Je hebt de enige veilige plek op Sevastopol gevonden, maar je raakt door je voorraden heen. Je zult erop uit moeten, doelstellingen halen en weer veilig terug moeten zien te komen. Maar wat wacht er buiten op je? En wat voor keuzes ga je maken om in leven te blijven? - een gloednieuwe kaart voor het speltype Salvage, twee keer zo groot als elke andere Survivor-kaart. - Speel als Hughes en je krijgt sneller toegang tot de bolt gun, shotgun en EMP-mijn. - Verken het Gemini-stelsel of de Bacchus-appartementen.