Alien: Isolation - Trauma
Welkom bij Trauma, het tweede add-on content-pack voor Alien: Isolation. In dit pack vind je drie gloednieuwe kaarten voor het speltype Survivor, waar je vaardigheden op de proef gesteld worden. Neem het tegen allerlei vijanden op in de diverse ziekenboegen in het station Sevastopol. Ga je ze uit de weg, leid je ze af of ga je de confrontatie aan? Je zult snel moeten zijn als je wilt overleven. - Drie nieuwe kaarten, waaronder een claustrofobische tocht door de luchtschachten van Sevastopol. - Speel als de medische officier Lingard en krijg sneller toegang tot Medikits en afleidings-IED's. - Vernietig elk spoor van je research en red de overlevenden op het station.