Alien: Isolation - Lost Contact
Welkom bij Lost Contact, het vierde add-on content-pack voor Alien: Isolation, waarin we de terugkeer zien van het epische speltype Salvage. Je zit vast in de ruimte, aan boord van Sevastopol. Je moet het station verkennen om doelstellingen te voltooien en te overleven. Kun jij je vijanden ontwijken in tien uitdagingsgolven of ga je rechtstreeks de confrontatie met ze aan? - De tweede, volledig nieuwe kaart van het speltype Salvage, met onder meer de Lorenz Private Wards en de Emergency Power Plant. - Speel als de populaire Axel en bewapen jezelf met de revolver en boltgun. - Probeer confrontaties met Working Joes, andere mensen en de angstaanjagende Alien zelf te overleven.