Alien: Isolation - Last Survivor
Jij moet als Ellen Ripley de laatste missie voltooien aan boord van de Nostromo. De rest van de bemanning is dood. In een laatste poging om te overleven moet je het zelfvernietigingsmechanisme van het schip inschakelen en proberen de ontsnappingsshuttle te bereiken. Alien: Isolation is een first-person survivalhorrorgame met de angst en spanning van de klassieke film van Ridley Scott uit 1979. De spelers hebben te maken met een sfeer van constante doodsangst en dodelijk gevaar, terwijl een onvoorspelbare meedogenloze Xenomorph zich in het duister schuilhoudt en ze probeert te doden. Hoewel je over te weinig hulpmiddelen beschikt en slecht bent voorbereid, moet je op zoek naar materialen, oplossingen improviseren en je gezond verstand gebruiken, niet alleen om je missie te doen slagen maar ook om gewoon te overleven.