Alien: Isolation - De Trigger
Welkom bij De Trigger, het vijfde add-on content-pack voor Alien: Isolation. Kun jij de Sevastopol veilig maken? Je hebt explosieven gekregen en de locaties waar je deze moet plaatsen. Het enige wat je nu nog moet doen, is de boel ontsteken... en in leven blijven. - Met drie gloednieuwe kaarten voor het speltype Survivor. Weet jij te overleven en de hoogste score te halen? - Speel als Ricardo en ontdek de waarheid achter de explosieven aan boord van de Sevastopol. - Blijf uit de buurt van inbraakalarmen, neem het op tegen Working Joes en probeer de Alien te overleven.