Alien: Isolation - Crew Expendable
In deze extra content komt de oorspronkelijke bemanning weer bijeen aan boord van de Nostromo. Brett en Kane zijn dood. Ash en Lambert ook. Nu moet jij moet als Dallas, Parker of Ellen Ripley de Alien zien te isoleren en het gevaar trotseren. Alien: Isolation is een first-person survivalhorrorgame met de angst en spanning van de klassieke film van Ridley Scott uit 1979. De spelers hebben te maken met een sfeer van constante doodsangst en dodelijk gevaar, terwijl een onvoorspelbare meedogenloze Xenomorph zich in het duister schuilhoudt en ze probeert te doden. Hoewel je over te weinig hulpmiddelen beschikt en slecht bent voorbereid, moet je op zoek naar materialen, oplossingen improviseren en je gezond verstand gebruiken, niet alleen om je missie te doen slagen maar ook om gewoon te overleven.