Alien: Isolation Crew Expendable bonuscontent
In deze additionele content is de oorspronkelijke crew weer aan boord van de Nostromo. Brett en Kane zijn dood, evenals Ash en Lambert. Kruip in de huid van Dallas, Parker of Ellen Ripley om de Alien te isoleren en je grootste angsten te overwinnen. Alien: Isolation is een firstperson-survivalhorror die de angst en spanning van Ridley Scotts klassieker perfect weet vast te houden. Spelers bevinden zich in een angstaanjagende omgeving waarin de spanning te snijden is, en ze lopen voortdurend gevaar terwijl er een onvoorspelbare en wrede Xenomorph rondsluipt. Je hebt te weinig wapens en je bent niet voorbereid, maar toch moet je op zoek gaan naar hulpmiddelen, oplossingen bedenken en al je creativiteit toepassen om je missies te voltooien en om in leven te blijven.