Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Welkom bij Corporate Lockdown, het eerste uitbreidingspakket voor Alien: Isolation. Dit pakket bevat drie gloednieuwe kaarten met een tijdslimiet voor het speltype Survivor, waarin je vaardigheden worden getest. Kun jij de Alien lang genoeg ontwijken om te overleven of ga je de Alien te lijf? - Drie nieuwe kaarten, van de Corporate Penthouse tot de Medlabs. - Het nieuwe speelbare personage Ransome geeft je de vuurkracht om het tegen je vijanden op te nemen. - Upload je beste tijden naar het Alien: Isolation-klassement en neem het op tegen de wereld.