Ailment
Ailment is een pixel-art actiespel dat zich afspeelt op een ruimteschip in een sterrenstelsel ver, ver weg. De hoofdpersoon ontwaakt in een ruimteschip na drie dagen bewusteloos te zijn en al zijn bemanning werden vijanden. Hij moet onthouden wat er is gebeurd en de waarheid achterhalen.