Age of Mythology: Retold - New Gods Pack: Freyr
Ontdek het Freyr God Pack, een nieuw type uitbreiding voor Age of Mythology: Retold. Daag vrienden uit met een nieuwe grote god, Freyr, en drie nieuwe kleine goden: Ullr, Aegir en Vidar, en stort je in de strijd met hun nieuwe God Powers, mythische eenheden en technologieën! Vecht je een weg door het bevroren noorden in een exclusief mythisch gevechtsscenario en verpletter je tegenstanders met de toornige kracht van je nieuwe goden! 4 nieuwe goden Freyr: de Noorse grote god van vruchtbaarheid en koningschap, Freyrs focus is defensief en technologisch in plaats van agressief. De godenkracht van Freyr is Gullinbursti, die tijdelijk Freyrs magische gigantische gouden zwijn oproept om een stadscentrum te verdedigen. Ullr: de Noorse god uit de klassieke oudheid van eden en boogschieten, Ullr verbetert je verdediging en Langhuis-eenheden. Ullrs godenkracht, Basition van Asgaard, stelt je in staat om een krachtig Heuvelfort-achtig bolwerk een tijdperk eerder op te richten dan normaal. Zijn mythische eenheid is de Draugen, een ondode boogschutter wiens pijlen meerdere doelen doorboren. Aegir: de Noorse god van de zee en stormen uit het Heroïsch tijdperk. Aegir versterkt je mythische eenheden en belegeringswapens. Aegirs godenkracht, Storm, roept een wrede hagelbui op die vijandelijke eenheden beschadigt en sterk vertraagt. Zijn mythische eenheid is de Steenreus, een torenhoge personificatie van steen die gebouwen verplettert en zelfs verslindt. Vidar: de Noorse god van wraak en veerkracht uit het Mythisch tijdperk. Vidar geeft de voorkeur aan je menselijke soldaten en helden. Vidar's godenkracht, Inferno, ontketent een vurig pad van vernietiging dat alles op zijn pad verbrandt. Zijn mythische eenheid is Fafnir, de beruchte vleugelloze draak uit de Noorse legende, die vijanden omhult met vuur en giftige dampen. 1 nieuwe, volledig ingesproken mythische strijd Reginleif's Rally: wanneer zijn plannen in Egypte uiteenvallen, reist Gargarensis naar het noorden en verzamelt de reuzenclans om de Noormannen van Alfheim aan te vallen. De belegerde Noormannen, aan alle kanten omsingeld, maken een laatste stand en bereiden zich voor om dapper te sterven wanneer de Valkyrie Reginleif plotseling arriveert om de verdediging te leiden. Zal ze dit geharde volk inspireren tot een onwaarschijnlijke overwinning, of zal het rijk van Freyr ten prooi vallen aan de verwoesting van vorst en vlammen? In deze missie zul je de god Freyr aanbidden.