AFL 23
HET IS TIJD OM TE VLIEGEN! VOEL DE SFEER. Hoor het publiek schreeuwen, neem elke hobbel, ontwijk elke tackle en spring zo hoog als je kunt terwijl de gevierde commentatoren Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon en Daniel Harford je meenemen in de actie. JAAG JE DROMEN NA. Beheer je lijst, leid groentjes op tot kampioenen, bepaal de tactiek op de wedstrijddag, kies de juiste manoeuvres en leid je team naar de overwinning in de Premier League! GEEF ER JE EIGEN DRAAI AAN. Maak en deel je eigen clubs, spelers en stadions met de wereldberoemde Academy Tools. DEZE KEER IS HET MENENS! Alle AFL- en AFLW-teams zijn nauwkeurig nagemaakt, inclusief fotogrammetrieopnamen van meer dan 1200 spelers, gekoppeld aan hun persoonlijke vaardigheden en eigenschappen met behulp van Champion Data – DEZE KEER IS HET MENENS!