Aery - Path of Corruption
De wereld is prachtig groot en abstract en vertegenwoordigt in het algemeen alle gedachten die de hoofdpersoon heeft over zijn toekomst. Elk level vertegenwoordigt een ander pad dat de protagonist zou kunnen nemen. Ontdek de verschillende paden, vind hun mogelijke uitkomsten, en vind een goede toekomst voor je nieuwe vriend. Binnen de wereld vertegenwoordigt elk level een ander pad dat de hoofdpersoon zou kunnen nemen en het is jouw taak om de verschillende paden te ontdekken, de mogelijke uitkomsten te vinden, en te helpen een goede toekomst voor de onbekende hoofdpersoon te vinden. In deze denkbeeldige wereld moet je een bepaald aantal geheugensteentjes vinden om verder te komen met het verhaal en meer mogelijke paden naar de toekomst vrij te spelen. Als je alle geheugensteentjes hebt gevonden, ben je vrij om de volgende paden te verkennen.