Abyssus - Brinehunter Pack
Helm: Door de zee verweerde vogelkooi Deze helm, het kenmerk van een ervaren Brinehunter, maakt een duidelijk modestatement: "Ik heb het te druk om hem tussen de runs door schoon te maken." De vastgekleefde schelpdieren zijn bovendien een uitstekende bron van hoogwaardige eiwitten! Dans: De Brineston In de diepten kan niemand je zien dansen. Behalve je kameraden, moge de Surge hen genadig zijn. Frame: Door de zee verweerd frame Handgemaakt van licht geoxideerd messing, gerecycled wrakmateriaal van onze onderzeeër, fraai afgewerkt met schelpen. LET OP: Dit zijn cosmetische updates bedoeld om de ontwikkelaars te ondersteunen. Alle functie- en contentupdates voor Abyssus zijn gratis voor iedereen die het spel heeft aangeschaft.