Absolute Drift: Zen Edition
Dit is een rijervaring als geen ander. Klim op van beginner tot meesterdrifter terwijl je je vaardigheden verbetert in een prachtige minimalistische wereld. Reis van vliegvelden en havens naar een zwevende metropool op zoek naar nieuwe auto's en steeds grotere uitdagingen. Ontspan met meer dan 3 uur muziek van C41 en Nyte. Overtref jezelf op driftbanen en wilde bergwegen terwijl je trofeeën en elite Middernachtsevenementen ontgrendelt. Race zij aan zij met de geesten van de beste spelers ter wereld, of verbeter jezelf door je eigen geest te verslaan. Je rijkunsten worden in iedere bocht uitgedaagd totdat je uiteindelijk een meesterdrifter bent.