Above Snakes
Creëer je wereld. Overleef de wildernis. Ontdek de geheimen van het land. Stap in een handgemaakte, op het Wilde Westen geïnspireerde wereld in deze ontspannende isometrische avontuurlijke RPG met lichte survivalelementen. Bouw, verken, landbouw en vecht terwijl je je eigen unieke reis samenstelt door veranderende biomes en mysterieuze bedreigingen. Vorm de wereld om je heen Laat je creativiteit de vrije loop door een levende wereld te maken van meer dan 100 modulaire wereldelementen. Elke biome brengt nieuwe materialen, grondstoffen en uitdagingen met zich mee. Bouw, verken en ontwikkel je omgeving, stuk voor stuk. Survive, Craft, and Thrive Verzamel grondstoffen, kook voedzame maaltijden en bouw essentiële werkstations zoals ovens, zaagmolens en aambeelden. Leer knutselen om krachtige wapens, gereedschappen en uitrusting vrij te spelen waarmee je kunt jagen, vissen en de gevaren die op de loer liggen het hoofd kunt bieden. Bouw je grensbasis Gebruik een intuïtief modulair systeem om je persoonlijke buitenpost te bouwen, van rustieke hutten tot gezellige boerderijen. Voeg meubels toe, plant een tuin en geniet van een vredige zonsondergang op je veranda... voordat je weer de wildernis in trekt. Boeren en bloeien Verbouw wilde kruiden en groenten, onderhoud je gewassen met water en mest en oogst de vruchten van je arbeid. Landbouw is de sleutel tot overleven en schoonheid in je eigen wereld. Of je je nu installeert voor een rustig avondje vissen of een donkere biome vol Lost Souls trotseert, dit is jouw wereld om op te bouwen en jouw verhaal om te vertellen.