DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters
Het laatste woord in het vechtgenre - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Dit is een gratis versie waarmee je de meeste speltypen kunt spelen. Er zijn echter maar een beperkt aantal speelbare personages en Story Mode is vergrendeld. Koop DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters om toegang te krijgen tot de Story Mode en personages als downloadbare content.