Elliot Quest
Elliot kan niet doodgaan – maar hij komt nog altijd tijd tekort. In Elliot Quest moet het slachtoffer van een ongewone vloek op zoek naar een medicijn voordat hij in een duiveltje wordt omgetoverd. Nadat Elliots vrouw verdwijnt, wordt hij ziek en probeert hij zich het leven te ontnemen – om er vervolgens achter te komen dat hij niet dood kan gaan. Geplaagd door nachtmerries, terwijl hij iedere dag zwakker wordt, gaat Elliot op bezoek bij een plaatselijke Wijsgeer, die hem vertelt dat hij het slachtoffer is van een ongewone vloek. Een duiveltje, dat een Satar wordt genoemd, nuttigt langzaam Elliots vitaliteit. Als Elliot geen medicijn tegen de vloek kan vinden voor het te laat is, wordt hij een Satar. Het enige wat hij kan doen is één van de eilandbewakers om hulp vragen, die hebben voorkomen dat Urele door de Satar werd overgenomen. Ontdek een bruisende open wereld, gevuld met verborgen geheimen en mysterieuze bewakers die Elliot kunnen helpen aan zijn vloek van onsterfelijkheid te ontsnappen. Je zult gedurende dit avontuur talloze capaciteiten en spreuken verzamelen, je weg vinden door 5 kerkers en 16 unieke kopstukken verslaan, op weg naar het ontsluiten van verschillende eindes.