Meet Your Maker: Sector 2 Bundle
Geniet van alles wat Sector 2: Shattered Peak te bieden heeft. Met de Sector 2 Bundle van Meet Your Maker kun je je bouw- en overvalstrategieën nog verder uitbreiden. Gebruik ijskoude nieuwe gereedschappen en cosmetische items die zijn geïnspireerd door de ijzige Arctische woestenij, de geavanceerde technologie van Shattered Peak en de paranoïde creaties die tot de ondergang hebben geleid. De Bundle bevat het Sector 2 Arsenal Pack + de Sector 2 Cosmetic Collection: 1 CUSTODIAN + ALTERNATIEVE SKIN: - Overseer - Icebreaker 1 GUARD: - Assassin 1 VOLT LANCER-WAPENSKIN: -Yeti 1 DECOPACK: Lab 2 blokken (elk beschikbaar in 3 vormen) - Reinforced Plastic - Thermal Pack 2 rekwisieten - Laboratory Lighting - Laboratory Computer 1 geanimeerd rekwisiet - Rickety Fan 8 stickers -Frozen Lab *Alle items in Meet Your Maker kunnen vrij worden gecombineerd bij het bouwen van een Outpost of het maken van een Raider-uitrusting.