Mekorama
Leid de schattige robot "B" (omdat hij op een Bij lijkt) die gecrashed is op een vreemde kubieke planeet naar veiligheid. Verken elk level door het in 3D te draaien om alle kanten te zijn, en vind je weg naar het doel. Maak gebruik van liften and glijplatforms en kijk uit voor gevaren. Denk buiten de vaste kaders om oplossingen te vinden in soms ongebruikelijke manieren om voortgang te boeken. Je zult versteld staan wat er allemaal mogelijk (en noodzakelijk!) is en voor je het weet gefascineerd raken. 100 gevarieerde levels werpen continue nieuwe verassingen jouw kant op! Een physics-engine zorgt ervoor dat alles realistisch beweegt, zoals ballen, platforms en zelfs B terwijlhij over het level stompelt. Maak je eigen levels met de level-editor en kijk wat voor andere onvoorstelbare ontwerpen mogelijk zijn.