Minecraft Dungeons II
Laat het pikhouweel vallen, pak een zwaard en stort je in een spannend nieuw avontuur in Minecraft Dungeons II. Reis door onontgonnen landen en mysterieuze locaties, in een zoektocht om te voorkomen dat een nieuw kwaad chaos veroorzaakt in niet één, maar twee werelden! Ga de strijd aan met dreigende vijanden in explosieve confrontaties en vecht je een weg door hordes mobs die er alles aan zullen doen om je een halt toe te roepen! De uitdagingen zullen moeilijker zijn dan ooit, dus ga ze alleen aan of met maximaal 4 spelers online of via lokale co-op. Pre-order vandaag nog en ontvang 2 heldenskins, de Vlamcape en het Getikte kip-huisdier! Zijn jij en je vrienden opgewassen tegen de crisis die ons staat te wachten?