HAWKED
Werk samen met vrienden voor spannende schattenjachten in HAWKED, een online coöp-adventure shooter. Word de ultieme Renegade door onontdekte realiteiten te verkennen, kwaadaardige monsters te verslaan en oude ruïnes te plunderen. GA OP AVONTUUR IN SOLO-, COÖP- EN PVP-MODES Welkom op X-Isle, een paradijs vol weelderige uitzichten, dichtbegroeide jungles, zonovergoten stranden... en volop plekken om te plunderen. Los over het hele eiland puzzels op om Vaults te openen, waarin vijanden en onbetaalbare schatten wachten. Beleef avonturen in coöp of solo en vind de snelste, meest winstgevende route naar je uitbetaling! SLIMMER EN STERKER Stem je Loadout af op de volgende overval! Aanvalsgeweren, jachtgeweren, granaten, scherpschuttersgeweren en nog veel meer staan tot je beschikking. Zelfs de mysterieuze Artifacts die je plundert, kunnen worden geüpgraded om baanbrekende nieuwe krachten te ontketenen! Gebruik ze allemaal om monsters te bevechten of rivalen te slim af te zijn als je in PvP speelt. WORD DE ULTIEME SCHATTENJAGER Jaag in stijl met honderden verschillende aanpassingsopties, waaronder volledige Avatars, unieke Outfits, wilde Color Schemes, gepersonaliseerde Traversers en Hoverboards, en nog veel meer. Nieuwe stijlen voor je Renegade kunnen worden vrijgespeeld via Quests, de Shop en je Renegade Pass. VIND JE FORTUIN IN EEN EPISCH, EVOLUEREND AVONTUUR Het verhaal ontwikkelt zich in Issues: grote updates boordevol spannende Questlines en nieuwe personages. Voltooi missies met de rovers en schurken aan boord van de Riftwake om je Reputation te verbeteren. Zie hoe X-Isle verandert en evolueert naarmate dreigingen opkomen, allianties verschuiven en nieuwe realiteiten zich aandienen!