Warp Drive
WARP DRIVE is een razendsnel racespel met een geheel nieuwe manier om te rijden: TELEPORTEER direct over het circuit om sluiproutes en verborgen routes te vinden! Kruip achter het stuur van een krachtige QUADROTORRACER om te zien hoe creatief jij kunt rijden. Rij tegen het plafond, spring over enorme kloven en race tegen watervallen omhoog in een episch omgekeerd racegevecht! UPGRADE je quadrotorracer tussen races in om zijn mogelijkheden, onderdelen en uiterlijk geleidelijk te verbeteren. Volg het advies op van je uitgesproken manager Joop, of negeer gewoon wat hij zegt... wat weten aliens nou van racen?! Gebruik dodelijke RAKETTEN om je tegenstanders weg te beuken of leg valstrikken met MIJNEN. Rij snel, vecht tegen rivalen, boost snel en warp je een weg naar de overwinning!