Speel van 2/4 tot 21/4 gratis! Je voortgang wordt opgeslagen, voor het geval dat je de game koopt. In Starlink: Battle for Atlas leid je een team van interstellaire piloten terwijl je jouw eigen ruimteschip bouwt, het Atlas-sterrenstelsel verkent en het opneemt tegen Grax en zijn Vergeten Legioen. Bevat: * 4 ruimteschepen: Zenith, Neptune, Pulse en Lance * 6 piloten: Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi en Razor * 12 wapens: Vlammenwerper, Verkillingssalvo, Versnipperaar, Verheffer, Vulkaan, Implodator, IJzeren Vuist, Alt. Vriesstraal, Pletter, Super Gatling, Shockgolf en Alt. Spoelgeweer EEN STERRENSTELSEL OM TE VERKENNEN Reis moeiteloos door de buitengewone werelden van het Atlas-sterrenstelsel en ontdek 7 planeten met elk hun eigen ecosysteem en exotische dieren. EEN COMPLEET NIEUWE GAMEPLAY-ERVARING Mix & match piloten, ruimteschepen en wapens om het ruimteschip van je dromen te bouwen en je schip aan te passen om vijanden te verslaan. DIEPE RPG-ELEMENTEN Ervaar uitdagende gameplay met RPG-elementen, zet mods op jouw wapens en ruimteschepen, speel pilootvaardigheden vrij en maak bondgenoten met facties.