Halo: Spartan Assault
Betreed het Halo-strijdperk nu voor het eerst met aanraakbesturing in Halo: Spartan Assault. Vecht je door 30 missies tegen de Covenant terwijl je op zoek gaat naar de herkomst van het Spartan Ops-programma en de Spartan-commandant van Halo 4, Sarah Palmer. Verdien Xbox-prestaties, voltooi missies en wekelijkse uitdagingen, ontgrendel nieuwe aanpassingen voor je Halo 4-carrière en ga de strijd aan met je vrienden voor de topscores in het klassement. Spartan, tijd om je in de strijd te storten! Voor *Halo Spartan Assault moet je je bij Xbox aanmelden met een Microsoft-account.