Asteroid Strike: Space Shooter
Asteroid Strike: Space Shooter is een arcade-actie- en schietspel in de ruimte waarin je een gevechtsschip bestuurt, golven meteorieten en vijandelijke schepen moet trotseren en de besturing, het richten en de voortstuwing moet beheersen om te overleven en de hoogste score te behalen. VERNIETIG METEORIETEN EN VIJANDELIJKE SCHEPEN IN EEN INTENSE RUIMTESTRIJD Bestuur je schip, draai om te richten, vuur projectielen af en gebruik de voortstuwing om je koers op het juiste moment aan te passen. DOMINEER DE RUIMTE, OVERLEEF EN BEHAAL DE HOOGSTE SCORE Elke beweging vereist precisie en strategie, want meteorieten en vijanden verschijnen overal in de ruimte. Het schip behoudt zijn momentum en blijft vooruitgaan, waardoor constante controle nodig is om botsingen te voorkomen en je schoten te richten. BETREED HET STRIJDGEBIED EN TOON JE PILOOTVAARDIGHEDEN Asteroid Strike: Space Shooter combineert ruimteschieten, arcade-actie, ruimteschipgevechten, asteroïdevernietiging en overlevingsuitdagingen in een snelle, gemakkelijk te leren, maar moeilijk te beheersen ervaring.