SpeedRunners 2: King of Speed
DE VOLGENDE GENERATIE SPEEDRUNNERS De oorspronkelijke multiplayerformule van SpeedRunners is tijdloos. Met het vervolg willen we deze unieke ervaring in een modern jasje steken zonder de diepte en soepelheid van het bewegingssysteem aan te tasten, terwijl we het makkelijk te begrijpen houden. Ook krijgt King of Speed nu kleurrijke high-definition graphics en een betere netcode. HAASTIGE SPOED SpeedRunners 2: King of Speed is een supersnelle, competitieve platformgame en het vervolg op een van de populairste indiegames van de jaren 2010. Kies je personage uit een stel excentrieke nieuwe en terugkerende helden en neem het op tegen je rivalen in chaotische hardloopraces met maximaal 8 spelers per lobby, lokaal of online. BLIJF ALS LAATSTE OVEREIND Je doel is om op elke mogelijke manier aan kop te komen en te blijven terwijl je tegenstanders een voor een worden verzwolgen door een krimpende vuurring. Zet je schrap en ren alsof je leven ervan afhangt op aan aantal schitterende renbanen in een retrofuturistische wereld geïnspireerd op de superheldenutopie van de jaren 60. FAST EN FURIOUS Stoot je tegenstanders van het scherm en schakel de competitie uit met krachtige pick-ups, zoals raketten, valstrikken, bevriezende stralen en een gouden grijphaak waarmee je renners naar je toe kunt trekken. Ruïneer vriendschappen, gooi je controller kapot en maak bliksemsnelle beslissingen in je strijd om de ware snelheidskoning te worden! COMPETITIEVE PLATFORMING OP ZIJN BEST Leer deskundig gemaakte kaarten uit je hoofd en krijg de intuïtieve, maar uitgebreide mechanics van je bewegingen onder de knie. Onthoud de locaties van boosterpads, pick-ups, muren waar je tegenop springt, obstakels, blauwe plafonds waar je aan kunt hangen en hendels om paden te openen en te sluiten. Ren, spring en zwaai je een weg naar de overwinning! REN ZOALS JIJ WILT SpeedRunners 2 is een competitieve game waar je op je gemak van kunt genieten, maar ook veel tijd in kunt steken om écht goed te worden. Zo blijf je makkelijk honderden uren speedrunnen tot je een ware legende bent. Sluit je aan bij een enthousiaste community en neem deel aan toernooien. Maak zelf speciale uitdagingen en beklim de klassementen, of start een privélobby met je vrienden voor ontspannen PvP-plezier.