Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector
Welkom aan de minder glamoureuze kant van ruimteverkenning! In Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector neem je de controle over een hightech android met een belangrijke, maar behoorlijk vieze taak: ruimtestations schoonmaken na hevige gevechten met buitenaardse wezens. **Gamefuncties:** * **Uniek first-personavontuur:** Ervaar ruimteverkenning vanuit een nieuw perspectief terwijl je veroverde ruimtestations vanuit de eerste persoon verkent. * **Word een kosmische schoonmaker:** Gebruik een krachtige waterstraal om groene buitenaardse smurrie en puin weg te spuiten en de stations weer brandschoon te maken. * **Schattenjager overdag, schoonmaker 's nachts:** Gebruik je laser om waardevolle artefacten te verzamelen die in de chaos zijn achtergelaten en maak de stations klaar voor toekomstig gebruik. * **Ontgrendel nieuwe locaties:** Naarmate je vordert in het spel, geven je schoonmaakvaardigheden je toegang tot nieuwe en spannende ruimtestations. * **Stijlvolle sci-fi-interface:** Dompel jezelf onder in een wereld vol geavanceerde technologie en futuristische ontwerpen. * **Intrigerend verhaal:** Ontrafel de mysteries achter de conflicten met buitenaardse wezens en ontdek waarom het herstel van de stations zo belangrijk is. * **Boeiende gameplay:** Combineer bevredigende schoonmaakmechanismen met verkenning en lichte puzzels voor een werkelijk unieke ervaring. Kun jij de uitdaging aangaan en de toekomst van de ruimtestationsanering veranderen?