Seafarer: The Ship Sim
Zet koers en bouw je zeevaartcarrière op in Seafarer: The Ship Sim. Ga aan het roer staan van verschillende schepen, alleen of in multiplayer met een bemanning van maximaal 4 spelers, verken een uitgestrekte, Noord-Europees aandoende open wereld en voer allerlei maritieme taken uit: van vrachtvervoer en reddingsmissies tot brandbestrijding, patrouilles en onverwachte gebeurtenissen. In multiplayer delen jullie de taken aan boord, coördineren jullie tijdens missies en gaan jullie de uitdagingen van de zee gezamenlijk aan. Begin je carrière als aspirant-kapitein en bouw een reputatie op in verschillende havens en bij diverse facties. Voltooi missies, ontgrendel nieuwe mogelijkheden, breid je vloot uit en bepaal je eigen koers op zee. Of je nu allerlei soorten vracht tussen havens vervoert, van bulkgoederen en containers tot lng, noodoproepen beantwoordt met de Tide Guard, de zee verkent met je drone of gewoon geniet van de rollende golven; elke reis biedt iets nieuws om te ontdekken. Een campagne vertelt het verhaal van Teddy, een ervaren kapitein met een bewogen verleden. Terwijl sabotage, piraterij en oude geheimen aan het licht komen, raak je verwikkeld in een maritiem mysterie rond schuld, vertrouwen en verlossing. Met intuïtieve besturing, gevarieerde interacties aan boord, dynamische weersomstandigheden, zeestromingen die de navigatie beïnvloeden en indrukwekkende golven, aangedreven door Unreal Engine 5 en NVIDIA WaveWorks 2.0, brengt Seafarer: The Ship Sim de vrijheid, sfeer en avontuur van het leven op zee naar elke reis. Speel alleen of in multiplayer met een bemanning van maximaal 4 spelers Voer het bevel over een uiteenlopende vloot schepen: van kleine boten tot vrachtschepen en tankers Bouw je carrière op met missies, reputatie en vlootprogressie Pas je schepen aan met namen, kleuren, vlaggen en logo's Beleef een campagneverhaal over mysterie, sabotage en verlossing Voltooi vracht-, reddings-, brandbestrijdings- en patrouillemissies Gebruik gereedschappen zoals hijskranen, waterkanonnen, drones en reddingsmiddelen Reageer op dynamische gebeurtenissen, oproepen, dagelijkse uitdagingen, zeestromingen en veranderend weer Geniet van sfeervolle graphics dankzij Unreal Engine 5 en NVIDIA WaveWorks 2.0 Pre-order nu de basisgame en ontvang gratis het Voyager Pack, inclusief 2 nieuwe schepen, een drone en 2 outfits.