Duik de duistere onderwereld van South Park in met Coon and Friends, de groep misdaadbestrijders die is opgericht door Eric Cartman, oftewel The Coon. Strijd samen met Mysterion, Toolshed, Human Kite en vele anderen tegen de krachten van het kwaad, terwijl Coon er alles aan doet om ervoor te zorgen dat zijn team de meest geliefde superhelden aller tijden worden.