Prince of Persia The Lost Crown
Duik in een stijlvol en spannend avontuur in deze platformer vol actie, die zich afspeelt in een mythologische Perzische wereld waar je de grenzen tussen tijd en ruimte kunt manipuleren. Speel als Sargon en groei van een talentvolle zwaardvechter tot een uitzonderlijke legende. Word een meester in acrobatische gevechten en ontgrendel unieke tijdkrachten en supervaardigheden. LAAT JE INNERLIJKE KRIJGER LOS Gebruik je tijdkrachten, vechtmoves en platformvaardigheden om dodelijke combo's uit te voeren en de door tijd verwrongen vijanden en mythologische wezens te verslaan. VERLIES JEZELF IN HET WONDERBAARLIJKE MOUNT QAF Ontdek een vervloekte, door Perzië geïnspireerde wereld met reusachtige bezienswaardigheden en verken een grote hoeveelheid gedetailleerde biomen met elk hun eigen identiteit, wonderen en gevaren. BELEEF EEN EPISCH AVONTUUR Dompel jezelf onder in een Perzisch, mythologisch fantasy-avontuur met een meeslepend en origineel verhaal. Wees slim en los puzzels op, zoek naar verborgen schatten en voltooi opdrachten om meer te weten te komen over deze verwrongen plek.