Aniimo preorderpakket: Geavanceerde editie
Aniimo wordt op 16 september 2026 om 10.00 uur (UTC+8) officieel gelanceerd als free-to-play titel. Dit betekent dat het basisspel dat via deze preordercampagne wordt aangeboden, gratis beschikbaar is. Geavanceerde editie Het preorderpakket bevat de volgende spelbeloningen: Accessoire: Hondenmaatje x1 *Het accessoire ‘Hondenmaatje’ is een exclusief preorderitem voor Xbox.* Padpas: metgezellenhandboek voor verzamelaars x1 *Beloningen in het Geavanceerde metgezellenhandboek worden geleidelijk vrijgespeeld naarmate het niveau van het metgezellenhandboek stijgt.* *Het metgezellenhandboek is een item in het spel. Eenmaal ingewisseld, blijft het actief tot het einde van de huidige versie.* *Het exclusieve item voor het Metgezellenhandboek, het Prismana Aniimo-ei, kan per versie verschillen. Het daadwerkelijk ontvangen item is afhankelijk van de versie waarin het wordt ingewisseld.* De preorderperiode eindigt op 16 september 2026 om 09.59 uur (UTC+8).