Woodo
Woodo is een gezellig puzzelspel in 3D gebaseerd op eenvoudige dioramamechanismen met prachtige beelden. Het spel laat jeugdherinneringen herleven over een vredige, veilige en creatieve wereld waar spelers met houten figuurtjes spelen. Verhaal Volg het verhaal van Foxy. Ze groeide op in een grote stad, maar wordt voor de zomer naar het platteland gestuurd en komt in een hele andere wereld terecht. Hier kan ze zichzelf ontdekken en vindt ze rust en balans. Ga helemaal op in een rustige, prettige wereld, waarin je alle tijd hebt en die veelal buiten kunt doorbrengen. Een wereld waarin je verrast wordt door eenvoudige dingen en waarin elke dag een nieuw avontuur is. Deze gevoelens ervaarden we vaker tijdens onze jeugd en zijn we in de loop van de tijd vaak kwijtgeraakt of zelfs vergeten. Het spel Het spelmechanisme is aangenaam eenvoudig: Je creëert stapsgewijs scènes en brengt zo een schitterende wereld van hout tot leven. Tijdens het spel verhoogt Foxy de sfeer door een verhaal te vertellen dat bij de scène hoort. Gezelligheid We willen dat dit spel warmte, empathie en een prettige sfeer uitstraalt, waardoor het geen puzzelspel meer is, maar een belevenis waar je blij van wordt. Oppervlakkig gezien lijkt het spel eenvoudig, maar het brengt een gevoel van liefde en veiligheid naar boven dat we elke nodig hebben. Een spel dat je hetzelfde aangename gevoel geeft van een lekker kopje thee voor de open haard bij je lievelingsoma.