0 Degrees
Betreed een besneeuwd wonderland boordevol platformactie in 0 Degrees, een coole puzzelbeleving voor spelers van alle niveaus en leeftijden! Bestuur een warm ingepakte pixelart-klimmer die zich een weg baant over ijsvlaktes, bevroren pieken en door donkere grotten en verraderlijke valstrikken! Help hem mysterieuze gevaren te overleven en ingewikkelde obstakels te overwinnen in 40 unieke levels. Het doel is eenvoudig: navigeer uitdagingen op een enkel scherm van startpunt tot uitgang, en warp vervolgens naar het volgende, meer ingewikkelde level. Vind en ontgrendel warppunten door schakelaars te activeren, deuren te openen en speciale kristallen te vinden. Je kunt zelfs ijsblokken maken om gevaarlijke afgronden te overbruggen of hoge richels te bereiken. Stapel ze op elkaar, stoot ze omver of gooi ze boven op stekels en schakelaars. En als je in de knel komt of van een klif afvalt, hoef je je geen zorgen te maken! Je kunt teruggaan naar het begin van elk level dat je hebt bereikt, zodat je het opnieuw kunt proberen of een betere tijd kunt neerzetten.