Aniimo preorderpakket: Verzamelaarseditie
Aniimo wordt op 16 september 2026 om 10.00 uur (UTC+8) officieel gelanceerd als free-to-play titel. Dit betekent dat het basisspel dat via deze preordercampagne wordt aangeboden, gratis beschikbaar is. Verzamelaarseditie Het preorderpakket bevat de volgende spelbeloningen: Accessoires: Hondenmaatje x1 *Het accessoire ‘Hondenmaatje’ is een exclusief preorderitem voor Xbox. Padpas: Metgezellenhandboek voor verzamelaars x1 *Beloningen in het Geavanceerde metgezellenhandboek worden geleidelijk vrijgespeeld naarmate het niveau van het metgezellenhandboek stijgt.* *Het metgezellenhandboek voor verzamelaars bevat extra items en accessoires die direct worden toegekend.* *Het Metgezellenhandboek is een item in het spel. Eenmaal ingewisseld, blijft het actief tot het einde van de huidige versie.* *Het exclusieve item voor het metgezellenhandboek, het Prismana Aniimo-ei, kan per versie verschillen. Het daadwerkelijk ontvangen item is afhankelijk van de versie waarin het wordt ingewisseld.* De preorderperiode eindigt op 16 september 2026 om 09.59 uur (UTC+8).