Arrow Drift
Bestuur de pijl, volg het pad en test je reflexen in een steeds sneller wordende arcade-race. Ontwijk de randen, maak precieze bochten, verzamel edelstenen en probeer de hoogste score te behalen terwijl de actie steeds sneller wordt. BEHEERS DE BOCHTEN EN BLIJF OP HET SPOOR. Beheers de richting van de pijl met snelle en precieze bewegingen en blijf op het spoor terwijl de snelheid steeds verder toeneemt. Daag je reflexen uit en verbeter je record. Hoe verder je komt, hoe hoger je score. Elke bocht vereist aandacht, een snelle reactie en perfecte controle. VERZAMEL EDELSTENEN EN ONTGRENDEL NIEUWE ITEMS. Vind en verzamel edelstenen tijdens je races om nieuwe items in de winkel te ontgrendelen en je spel aan te passen terwijl je probeert je beste scores te verbeteren. ARROW DRIFT IS EEN ARCADE-SPEL VOL REFLEXEN, SNELHEID EN OVERLEVING. Begin rustig, geef steeds meer gas en ontdek hoe ver je kunt komen zonder de randen te raken.