Color Ball Shift
Color Ball Shift is een razendsnel en verslavend arcadespel dat je reflexen, concentratie en reactiesnelheid op de proef stelt. Bestuur de bal, spring van links naar rechts en navigeer door een steeds uitdagender wordende reeks kleurrijke obstakels. RAAK ALLEEN OBJECTEN AAN DIE OVEREENKOMEN MET DE KLEUR VAN JE BAL. Kies het juiste moment om te bewegen en raak alleen de obstakels die overeenkomen met jouw kleur. Eén enkele fout kan je spel beëindigen. Pas ook op voor de stekels: ontwijken is essentieel om te overleven en een nog hogere score te behalen. HOE VERDER JE KOMT, HOE MOEILIJKER HET WORDT. De snelheid en de moeilijkheidsgraad nemen geleidelijk toe, waardoor snelle reflexen, precisie en beslissingen in een fractie van een seconde vereist zijn. Elk spel is een nieuwe kans om je record te verbeteren en nog verder te komen. VERZAMEL STERREN EN ONTGRENDEL NIEUWE ITEMS. Verzamel tijdens het spel sterren om je beloningen te verhogen en nieuwe items in de winkel te ontgrendelen. Blijf spelen, verbeter je score en ontgrendel nieuwe content. DAAG JE REFLEXEN UIT EN GA VOOR DE HOOGSTE SCORE! Color Ball Shift combineert arcade-actie, kleuruitdagingen, springen, snelle reflexen en eindeloze gameplay in potjes die eenvoudig te leren, maar moeilijk te beheersen zijn. Er zijn geen levels om uit te spelen: het doel is om zo lang mogelijk te overleven en de hoogste score te behalen. KUN JIJ VERDER KOMEN? Speel Color Ball Shift nu, test je reflexen, ontwijk de stekels, raak de juiste kleuren, verzamel sterren en probeer een nieuw record te vestigen.