Educational Family Games
De ultieme spelletjesavond vol leren en lachen Speel alleen tegen de AI of lokaal met maximaal 4 spelers op dezelfde computer. Educational Family Games is ontworpen voor mensen die samen in dezelfde kamer spelen en bevat geen online multiplayer. Het is spelletjesavond met het gezin. Je kinderen willen jouw spellen spelen, maar de meeste spellen zijn niet voor hen gemaakt. Misschien hebben jullie al educatieve spellen geprobeerd, maar de volwassenen verveelden zich na een paar minuten. Niet veel later kijkt iedereen weer op zijn telefoon. Educational Family Games brengt iedereen samen in een lokale ervaring voor 1–4 spelers, waarin kinderen leren, volwassenen strijden en het hele gezin samen in dezelfde kamer speelt. Van de makers van het bekroonde Educational Games for Kids komt een verzameling van 80 snelle spellen verdeeld over 5 interactieve spelborden, waarin educatieve uitdagingen worden gecombineerd met partyplezier voor het hele gezin. Ren, denk, onthoud, los op, raad, reageer en strijd in uitdagingen rond rekenen, aardrijkskunde, logica, geheugen, reflexen, wetenschap, scheikunde, kunst en anatomie, evenals in leuke partyspellen en tijdloze klassiekers. Verzamel edelstenen, koop kronen en probeer als winnaar te eindigen. Het ene moment los je rekensommen op onder tijdsdruk. Het volgende moment ontwijk je vuurballen, race je op fietsen, bestuur je raketten, scoor je doelpunten, kopieer je tekeningen of strijd je in chaotische 2-tegen-2-uitdagingen. Elk snel spel biedt iets anders, waardoor iedere familiespelavond afwisselend en onvoorspelbaar blijft. Elke instructie, elk woord en elk personage is volledig ingesproken in 19 talen. Lezen is niet nodig, waardoor het spel toegankelijk is voor kinderen die nog niet kunnen lezen, grootouders en spelers met verschillende vaardigheden. Luister, speel en maak plezier. Spelers die niet genoeg controllers hebben, kunnen compatibele Android- of iOS-smartphones gebruiken als lokale controllers via de gratis GamePad Link-app. De telefoons dienen uitsluitend als controllers terwijl iedereen samen op dezelfde computer speelt. Dit geweldvrije educatieve partyspel is ontworpen voor gezinnen, vrienden, feestjes en gezamenlijke spelletjesavonden. Het verandert de woonkamer in een plek vol leren, lachen, vriendelijke competitie en gedeelde herinneringen. Geschikt voor kinderen, ouders, grootouders, vrienden en spelers van 5 tot 100 jaar. Belangrijk Educational Family Games ondersteunt solo spelen tegen de AI en lokale multiplayer op één computer. Het spel is ontworpen voor spelers die samen in dezelfde kamer zijn en bevat geen online multiplayer.