Melon Journey: Bittersweet Memories
In Melon Journey: Bittersweet Memories kruip je in de huid van Honeydew, een konijnenhoofdband-dragende werknemer van een meloenfrisdrank-fabriek die op een missie is om haar onlangs vermiste beste vriendin te vinden. Maar is het wel zo veilig om naar een stad te reizen waar het bezit van meloenen je in de gevangenis kan doen belanden? En waarom is er een hamster die zo graag het kasteel van de Kitten King binnen wil sluipen? Ontrafel het mysterie in dit nieuwste verhaal-verkenningsspel van ontwikkelaar Froach Club. Verken een charmante, gepixeleerde wereld: tot de nok toe gevuld met excentrieke personages, criminelen en een even vreemd als schattig plot. Het mysterie loert overal Kam elke centimeter van Hog Town af om aanwijzingen te verzamelen, duistere figuren te volgen en je een weg te banen door de louche onderwereld. Gebruik je scherpe observatievermogen en snelle humor om een volledig beeld van de situatie te krijgen voordat het te laat is. Grappige personages met ingewikkelde achtergrondverhalen Tijdens je zoektocht naar je vermiste vriend kom je tientallen merkwaardige wezens tegen met unieke persoonlijkheden en soms tragische achtergronden, waardoor completionisten nog meer mysteries moeten ontrafelen. Jazzy lo-fi soundtrack Als je toch bezig bent, geniet dan van meer dan 90 verschillende elektronische en door jazz geïnspireerde tracks van componist markeryjane. Prachtige graphics in retrostijl De groengetinte, monochrome wereld is gevuld met liefdevolle details: een nostalgische ode aan de klassieke handheld-generatie met veel moderne variaties.